Časopis: | Pravo i porezi - 4.2008 |
Članak: |
Socijalni i ljudski kapital te korporativna komunikacija kao ključne vrijednosti tvrtke |
Stranica: |
65. |
Autor/i: |
Autor: Goran LOJE, dipl. iur. |
Sažetak: |
Sposobnost neke tvrtke da ostvari svoje ciljeve, izvrši zadatke i pridonese svojoj sredini ovisi o njezinu socijalnom kapitalu i o ljudskom kapitalu. Za razliku od resursa koji su dostupni u osobnim i poslovnim mrežama (socijalni kapital), ljudski kapital se očituje u znanju, umijeću i iskustvu pojedinaca, ali i čitavih timova koji rade na zajedničkom projektu. Ujedno, važno je napomenuti da su tvrtke vrlo racionalni entiteti i da bi mogle postojati, razvijati se i biti konkurentne moraju razvijati određene resurse (kapital), ali i mreže interne i eksterne komunikacije.
|
Hashtags: |
#Pravo, #Pravo, #RadniOdnosi, #RadnoPravo, #RadnoPravo, #SocijalnoPravo |