| Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2025 |
| Članak: |
Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije |
| Stranica: |
41. |
| Autor/i: |
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec. |
| Sažetak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije mogu nastati kod poduzetnika tijekom cijele poslovne godine, ali u pravilu češće nastaju krajem poslovne godine. Iako i jedni i drugi nastaju u cilju boljeg poslovanja društva, oni ne uživaju jednak porezni položaj. Naime, troškovi promidžbe porezno su priznati u cijelosti, dok se troškovi reprezentacije priznaju samo djelomično – u visini od 50 %. Neki od tih troškova mogu nastati davanjem darova male vrijednosti na koje se ne obračunava PDV, dok je u nekim slučajevima potrebno obračunati PDV. Autor u ovome članku obrazlaže porezni položaj troškova promidžbe i reprezentacije te daje primjere računovodstvenog evidentiranja takvih troškova.
|
| Hashtags: |
#DaroviMaleVrijednosti, #Dobitak, #PDV, #PromotivniDarovi, #ReklamniMaterijal, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviPromocije, #TroškoviReklame, #TroškoviReprezentacija |