Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2025
Članak:
Računovodstvo troškova promidžbe i reprezentacije
Stranica:
41.
Autor/i:
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec.
Sažetak:

Troškovi promidžbe i reprezentacije mogu nastati kod poduzetnika tijekom cijele poslovne godine, ali u pravilu češće nastaju krajem poslovne godine. Iako i jedni i drugi nastaju u cilju boljeg poslovanja društva, oni ne uživaju jednak porezni položaj. Naime, troškovi promidžbe porezno su priznati u cijelosti, dok se troškovi reprezentacije priznaju samo djelomično – u visini od 50 %. Neki od tih troškova mogu nastati davanjem darova male vrijednosti na koje se ne obračunava PDV, dok je u nekim slučajevima potrebno obračunati PDV.

Autor u ovome članku obrazlaže porezni položaj troškova promidžbe i reprezentacije te daje primjere računovodstvenog evidentiranja takvih troškova.

  1. Uvod
  2. Troškovi promidžbe i reprezentacije s motrišta poreza na dobitak
  3. Troškovi promidžbe i reprezentacije te uzorci s motrišta PDV-a
  4. Računovodstvo troškova promidžbe
  5. Računovodstvo troškova uzoraka
  6. Računovodstvo troškova reprezentacije
  7. Zaključak
Hashtags:
#DaroviMaleVrijednosti, #Dobitak, #PDV, #PromotivniDarovi, #ReklamniMaterijal, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviPromocije, #TroškoviReklame, #TroškoviReprezentacija

Povezani sadržaj:
rrif - 12.2024, str. 34
Troškovi promidžbe i reprezentacije